BonnPowerGym

Bonn Power Gym

je místem, které nabízí zázemí pro skupinové tréninky různého zaměření, od kondičního cvičení, přes intervalové až po silové nebo Fit&Flexi cvičení. Dále u nás probíhají tréninky pro rozvoj sportovních týmů a individuální příprava sportovců. Pestrá škála vybavení zajistí plnohodnotný trénink pro silové disciplíny, jako je strongman, silový trojboj nebo vzpírání. V přátelské atmosféře si u nás může zacvičit celá rodina. Odbornost a přátelský přístup našich trenérů zajistí snadnější a efektivnější dosažení vašich cílů. Pravidelně u nás pořádáme odborné semináře od zdravého životního stylu, přes cvičení až po osobnostní rozvoj.

Náš Tým

Žanet

Intervalové cvičení

🔸V Bonn Power Gymu vedu pravidelně ve středu od 18:30h Intervalový trénink, který je vhodný pro začátečníky i pokročilé cvičence 😉

🔸Každý trénink je jiný. Jednou je lekce zaměřena spíše na silovější cvičení s využitím pomůcek, další trénink je více cardio nebo více zapojíme core. Hodiny probíhají buď v kruhovém tréninku, nebo staticky na místě. Jedná se o komplexní procvičení celého těla, kde zapojíte svaly o kterých jste možná ještě ani nevěděli.

🔸Samozřejmostí je poctivé provádění cviků,na který dbám😉

⭐️Nově si se mnou můžete přijít zacvičit také na dopolední trénink, který probíhá každý pátek od 8:30 do 9:30h.

Monča

Kondiční cvičení

🔸V Bonn Power Gymu se se mnou potkáte na kondiční skupinové lekci každý čtvrtek od 19 do 20h.

🔸Jedná se o skupinový trénink, při kterém se procvičí kompletně celé tělo a zároveň se zdokonaluje síla, vytrvalost i obratnost. Cvičí se s vlastní váhou i s posilovacím náčiním, jako jsou například činky, BOSU, TRX, kettlebelly, hrazda aj.

🔸Náročnost si volí každý sám, proto je trénink vhodný pro úplné začátečníky, pro pokročilé i pro profíky. Každá lekce je jiná – jednou cvičíme formou kruhového tréninku, podruhe formou tabaty, jindy zas trénujeme předepsaný workout na čas.

🔸Jaký bude můj trénink je vždy překvapením.

Vlaďka

Fit and Flexi cvičení

🔸V Bonn Power Gymu se spolu potkáváme každou neděli od 18 do 19h na tréninku Fit and Flexi.

🔸Jedná se o skupinový trénink, při kterém se procvičí kompletně celé tělo a zároveň se zdokonaluje síla, vytrvalost i obratnost. Cvičí se s vlastní váhou i s posilovacím náčiním, jako jsou například činky, BOSU, TRX, kettlebelly, hrazda aj.

🔸Náročnost si volí každý sám, proto je trénink vhodný pro úplné začátečníky, pro pokročilé i pro profíky. Každá lekce je jiná – jednou cvičíme formou kruhového tréninku, podruhe formou tabaty, jindy zas trénujeme předepsaný workout na čas.

🔸Jaký bude můj trénink je vždy překvapením.

Pítr

Spolumajitel / trenér silových disciplín

🔸V Bonn Power Gymu vedu pravidelně Silové tréninky, které jsou vhodné pro začátečníky i pokročilé sportovce.

🔸Mnou vedené silové tréninky jsou posilovací a zároveň vzdělávací formu tréninku. Je zde kladen důraz na správné technické provedení jednotlivých cviků. Naučíte se pracovat s vlastním tělem, zvýšíte silový potenciál, dosáhnete svalového růstu, osvojíte si dynamické prvky cvičení, zredukujete hmotnost, dle požadavků. 

Trénink probíhá v menší skupině, která čítá 5-6 osob. Zpravidla má každý jednotlivec svůj osobní trénink, případně se cvičí ve dvojicích.
Každý trénink je zaměřený na dané svalové partie, plus vhodné asistenční cviky k tomu příslušné. 
Postupně se naučíte pracovat i s netradičními tréninkovými pomůckami, kterými Gym disponuje. Trénink je vhodný pro středně pokročilé, ale i zkušené sportovce, kteří hledají nový impuls v tréninku.
  • Vhodný pro středně pokročilé a pokročilé
  • Typ tréninku – statický na místě s využitím pomůcek
  • Zaměření – silový, kondiční
  • Průběh tréninku: 
    Zahřátí – flexibilně, silová část zaměřená na různé partie těla, kompenzace, protažení.

Lišák

Spolumajitel / silovo-kondiční trenér

🔸V Bonn Power Gymu společně makáme každé úterý od 19 do 20h.

🔸Jedná se o cvičení, pomocí kterého budujeme vytrvalost, obratnost, výbušnost a sílu. Tréninky probíhají ve vysoké intenzitě, díky které dochází při pravidelném cvičení k nárůstu fyzické kondice a zlepšení obratnosti celého těla. Cvičení je vhodné pro začátečníky, mírně pokročilé, ale i trénované sportovce, jelikož se cviky dají provádět v různých úrovních. Tréninky jsou pokaždé jiné, aby se díky rozmanitosti fyzická zdatnost rozvíjela.

  • Vhodný pro začátečníky, mírně pokročilé a pokročilé
  • Typ tréninku – kruhový nebo statický úkolem
  • Zaměření – silový, kardio, core
  • Průběh tréninku: dvě možnosti, které se střídají
    1) zahřátí, silová část, kardio sprint
    2) zahřátí, kruhový trénink, core

Prochy

Spolumajitel / trenér mládeže

🔸V Bonn Power Gymu vedu trénink mládeže každý pátek od 17:30 do 18:30h.  

🔸Děti jsou naše budoucnost. Celý náš trenérský tým považuje za důležité věnovat se pohybové průpravě dětí s cílem, dát jim do života aktivní návyky, které jim pomohou v realizaci jakéhokoliv sportu, který si osvojí a budou se mu věnovat. Pomáháme nejen s fyzickou přípravou, ale i s komunikací s rodiči, aby věděli v čem jejich dítě vyniká a mohli pro něj zvolit správný sportovní směr. Pravidelné tréninky u nás vedou trenéři s licencí pro trénink dětí a jejich rozvoj.